seosemasters SEO и SEM оптимизиране разполага с широк кръг от специалисти и консултанти. Ние можем да създадем маркетингови кампании с точни и измерими резултати. Можете да поръчате на нас изграждане на различни уеб приложения - онлайн магазини, уеб портали, интернет списания, вестници и интернет телевизии, които ефективно да работят за вашата фирма. Ако желаете да създадете нов уеб сайт, ние с удоволствие ще изслушаме вашите идеи и ще ви направим неустоима оферта.
понеделник, 9 август 2010 г.
оптимизация на уеб сайтове
Използването на оптимизация на уеб сайтове за връзки/линкове еднопосочна е най-важният фактор за получаване на високо класиране по ключова дума. Тъй като търсачките имат списък с резултати и вашата връзка популярност във всеки сайт, от който идва линкът. SEO оптимизирането трябва да ви бъде стратегия номер едно за увеличаване на трафика на вашия уеб сайт SEO Съвет # 1 При използване на една агресивна кампания за намиране на линкове, не започвайте да правите само линкове от няколко различни сайта в областта, които са хоствани на същия сървър. Препоръчва се закупуване на серия от връзки/линкове, които не са в рамките на един адрес. Вашият сайт се нуждие от естествени връзки, които ще се натрупат за продължителен период от време. Един от най-добрите начини за постигане на това е да се поставят коментати със линк към вашия сат. Използвайте блогове (не спамете, пускайте няколко коментара на ден в различни сайтове), по този начин връзките към вашия сайт естествено ще нарастват. SEO Съвет # 2 В рейтинга за качеството на тези сайтове, които искате да се свържете/линкващи към вас сайтове/ трябва да изглеждат естествени за търсачките. Бъдете внимателни, да не се свързвате само от сайтове с висок Page Rank на 8 или 9. Вие също трябва да търсите връзки от един добър набор от обекти с висок и нисък ранг. Това е особено важно за нови сатове/обекти и подаването на линкове от различни директории със статии също може да се постигне това. SEO Съвет # 3 По принцип, трябва да разберете това, което посетителите на сайта Ви търсят и след това разберете кои фрази се превръщат в продажби и след това насочи текстов линк към тези фрази от статии от други сайтове. След като са установили, най-високата си стойност фрази, можете да приложи тези фрази в anchor текст в сайтовете ви партньори. Чрез прилагането на стратегията по-горе, ще се постигне обвързване кампания, която е адекватна, както и силно насочена към основните фрази за търсене. Линк качеството е далеч по-важно от количеството и връзката с ключова дума от текст е по-важно от PageRank на страницата, от която идва.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар