сряда, 6 октомври 2010 г.

Рекламата става видима в момента на търсене.

Защо интернет рекламата в търсещите машини е за предпочитане?

Когато правим интернет реклама в търсещите машини попадаме в нашата аудитория, защото клиентите сами попадат на нас, търсейки информация. А не както стои положението с рекламата по радиото или телевизията. Рекламата става видима в момента на търсене. Тя не струва средства и не се показва когато не съществува търсене за нея. Тя става видима на момента, когато има реално възникнала потребност изразена в търсене на информация през търсещата машина. Важно е да се спрем и на начинът на плащане. Съществуват различни начини на плащане, но най-популярни са плащане на клик и плащане на показване. Най-бързо разрастващия се сегмент е плащане на клик (Pay per click). От своя страна за да се определи ефективността на (Pay per click) рекламата в интернет е необходимо да се знае броя на клиентите получени от този вид реклама. Ако желаете да направите вашата интернет реклама ефективна можете да се свържете със studio7stars, за да разберете как може взаимно да работим за вашия успех в интернет Плюсовете на интернет рекламата в машини като Google и други има много предимства пред традиционните видове реклама. Бихме могли да се спрем на някой от тези характеристики Може би това е най-ефективния способ пред рекламодателите сравнявайки инвестираните средства и броя намерени клиенти. На тази реклама има най-голяма възможност да попаднат реални клиенти на продуктите ни. И което е по важното, те попадат в точния момент, когато търсят дадения продукт или услуга.

Няма коментари:

Публикуване на коментар