Google Suggest 2.0
Преди няколко години Google въведе своите предложения функция, която е предоставила предложения за ключови думи като сте въвели. Google Suggest се основава на това, което "тълпата" търси с най-висок търсене за ключови думи, предоставени като предложения. Например, ако търсите за застраховка "Живот", трябва да започнете, като напишете "живот" и ще видите падащото подбор на ключови фрази, започващи с "живот" на думата с "застраховка живот" е един от тях. Ако сте използвали Google в последните няколко години аз съм сигурен, че ще оценят полезността на тази функция е. Google Instant отнема Google Suggest една стъпка напред, като се актуализира резултатите от търсенето като направите своя избор от падащото Google Suggest меню, което ви позволява да конкретизирате вашето търсене, още по-бързо.
Има Дългата опашка мъртвите?
Онлайн видео реклама
През годините е имало постоянен дебат в рамките на SEO общността за кратко срещу опашка дълги ключови думи опашката. Моята позиция винаги е била, че трябва да се съсредоточи върху къса опашка за дългата опашка ще последва. С въвеждането на Google Instant на къса опашка ще стане още по-важно. Всички потребители трябва да направя сега е да напишете няколко букви, изберете това, което те търсят от Google Suggest, видими резултати в реално време и да се спре търсенето, когато те са намерили това, което искат. Най-популярните предложения за ключови думи винаги ще бъде най-търсените ключови думи (т.е. къса опашка) и ако един потребител намери това, което търсят в къса опашка, те не трябва да се търси по-дългосрочен опашката.
Кои ключови думи трябва да се съсредоточите върху момента?
Най-лесният начин да се установи какви ключови думи трябва да се фокусира върху е да започнете да въвеждате вашия целеви ключови думи в Google и да вземат под внимание предложения за ключови думи при условие. Използвайте това като отправна точка да се усъвършенства списъка с ключови думи и след това да използвате Google Adwords Инструмент за ключови думи, за да потвърдите търсене обеми за всяка фраза. Можете също да използвате Google Данни да се актуализира с ключови думи, които започват да стават все по-популярни (т.е. нарастващи търсения) и ги интегрира в своя SEO стратегия, така да започнете класиране за тях, когато те са включени в Google Suggest. Вие също ще искате да се класира вашия сайт за най-много от ключовите думи, включени в Google Suggest е възможно, което ще гарантира вашия сайт поддържа класацията като на търсещия прецизира тяхното търсене.
Как ще се отрази това SEO трафик?
Най-големият засяга Google Instant ще имат по SEO се движи повече от трафика от търсене на къса опашка, тъй като потребителите не търсачката ще трябва да въведете колкото се може повече ключови думи за да намерят това, което търсите. Това, което ще кажа е, че повече от трафика, ще се влеят в топ 5 резултати, тъй като те са по-на пъти. Уеб сайтове класиране на втора страница на Google ще получи много по-малко трафик, търсачи използване Google Instant да усъвършенстват своите търсене, за да намерят това, което търсите на първа страница. Целта остава да се класира # 1 за най-търсените по ключови думи във вашия пазар.
Google наскоро дадоха началото на актуализация, за да си търсачка, която освежава резултатите от търсенето, докато потребителят пише. По-нататък "Google Instant" Актуализацията беше стартирана, за да спаси търсачи време и да се осигури по-бързи резултати. Google Instant започна в САЩ, Великобритания, Франция, Германия, Италия, Испания и Русия с Австралия най-скоро да се следват.
SEO е мъртво?
След старта на Google Instant имаше вълнение на дейност в блогосферата и онлайн форумите хвалят, че Google Instant може да бъде смъртта на SEO. Това не може да бъде допълнително от истината. Google мигновени актуализации резултатите като търсещия видове, но показаните резултати да продължат да имат нужда от SEO да се класират за тези търсения.
Още резултати от търсенето за Единен Търсене
Google мигновени актуализации резултати от търсене, докато пишете (без да е необходимо да кликнете върху "влиза" или "търсене"), което означава, че ще видите няколко страници с резултати от търсене за същия търсене. Колкото по-бързо на търсещия намира това, което те търсят по-бързо ще спрат да напишете в полето за търсене и да започнете да кликнете на класираните сайтове.
seosemasters SEO и SEM оптимизиране разполага с широк кръг от специалисти и консултанти. Ние можем да създадем маркетингови кампании с точни и измерими резултати. Можете да поръчате на нас изграждане на различни уеб приложения - онлайн магазини, уеб портали, интернет списания, вестници и интернет телевизии, които ефективно да работят за вашата фирма. Ако желаете да създадете нов уеб сайт, ние с удоволствие ще изслушаме вашите идеи и ще ви направим неустоима оферта.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар